Galen unge

Ja, så vill jag kalla Liam efterdagen på badhuset...hehe

Liam är ju 6 år snart och idag när vi va på badhuset så var han mer under vattnet än ovanför vattenytan. men inte nog med det.... vattenrutchkanan åker han mer än gärna...själv, och det är full fart ner och när han väl kom ner så slog ungen en volt innan han hamnade i bassängen!! Helt galen ;)

Sen försökte han skrämma slaget på sin stackars mamma genom att ställa sig på kanten  till bassängen och slår en volt igen....men där tyckte jag att det fick va nog eftersom jag ansåg att huvudet inte kom tillräckligt långt ifrån kanten (var typ 20 cm ifrån bara)

Han blir mer och mer vågad för varje gång han är där, och när han var i Borås badhus med sin pappa sist så hoppade han ifrån 3 meters höjd rätt ner i bassängen...ingen tvekan där inte.

Inte nog med att han gillar vattendjur, han är ett!


Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Han är mer vild än tam he he

Då slipper han vara rädd för vatten

Ha de fint tjejen

kram

2010-02-28 @ 22:39:11
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: Heyli - Tävling, vinn ett ett superpresentkort!

va himla kul att höra att du hittat vänner genom bloggen! :) jag har också hittat två, dock bor dom över 100 mil ifrån mig båda två men vi träffades i alla fall på sonata arctica konserten jag var på i december :)



va roligt de måste va med en bloggträff! skulle jag också vilja testa att gå på. va ni många?

2010-02-28 @ 23:12:18
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: julia

roligt att du kika in ! hoppas du haft en bra dag



kram

2010-02-28 @ 23:51:01
URL: http://juliiahansson.blogg.se/
Postat av: Heyli

hehe jo nog är man nervös alltid! jag var nog nervös över att träffa mina två, trots att de var jag som fixat ihop de hela :p men kan tänka mig att de måste ha vart jättekul, träffa lite nytt folk och så :) gjorde ni nåt speciellt eller?

2010-03-01 @ 00:38:02
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Elinor-nossposs

jisses tre meter!! david är också överalt i badet, men liam verkar varabra mycke värre! tre meter upp, hjälp!!

2010-03-01 @ 21:00:22



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra