( God ) Morgon

Vet inte riktigt om jag vill kalla detta en god morgon, har vart lite småförkyld innan men i morse när jag vaknade kändes det betydligt värre :( Tät i näsa och alldeles tjock i halsen...och det värsta av allt är att kaffet smakar inte ens bra.

Och jag som ska jobba i kväll, när det blir så här så står man alltid inför ett svårt val. Ska jag jobba eller inte?

Tror nog att jag kan ta mig igenom ett arbetspass så det är inte det som är det svåra beslutet nu egentligen, eftersom jag jobbar med gamla människor måste man tänka på dom med och på ens arbetskamrater. Finns det risk att man smittar dom?

Vad tror ni? Är det ok att jobba eller bör man vara hemma?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra