God morgon


Så har man vaknat upp till en underbar lördag ( hoppas jag ), har inte vågat kolla så noga ute än men vad jag förstår så har det kommit en hel del snö i natt, tur man inte har så mycket som måste skottas här hemma :)

Ser att det snöar nu men så det kanske är bäst att man ger sig ut tidigt idag om man måste ge sig ut, för vem vet hur det blir senare idag om det fortsätter så här.

I dag hade vi tänkt att ta en promenad till kinna, men det där ,ed promenad tror jag att jag hoppar över. Det får bli bilen. Måste komma utanför dörren lite och så behöver jag handla lite, hade tänkt att ge mig på att prova att baka cupcakes idag.

Över till ngt helt annat... älsklingen sitter bredvid mig just nu och ibland så kikar han mot mitt håll och då kommer jag över mig totalt när jag skriver. Han får mer än gärna läsa vad jag skriver, men att ngn läser samtidigt som jag skriver har jag jättesvårt för..hehe.

Hur är det för er? Kan ni ha ngn som läser samtidigt som ni skriver i bloggen?


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Petra,



jag har kollat upp den där MK-produkten o den finns tydligen fortfarande att köpa men då i set om 3 produkter, en duschcream+body butter+misten!

Priset ligger på 495:-.



Är du intresserad så kan jag nog fixa det?

Kram

2010-02-20 @ 13:12:21
URL: http://bitchigbrunettsbravader.blogg.se/
Postat av: Jane

Åh, cupcakes är ju det absolut roligaste som finns att baka! Lycka till! :-D

2010-02-20 @ 13:23:45
Postat av: ?

Han kanske inte läser det du skriver - Han kanske tittar på dig och tycker om det han ser... :)

2010-02-20 @ 15:49:39



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra