God morgon

Idag är det inte vilken dag som helst, det är fredag och jag är ledig. men nu var det inte det jag syftade på....

Idag är det älsklingens födelsedag :)

Så ett stort Grattis till Fredrik på födelsedagen



Som tur är så är jag ledig idag för jag och Liam har endel att göra idag :)

Kan inte säga så mycket nu men ikväll berättar jag mer om Fredriks födelsedagsfirande. Ikväll firar vi här hemma och i morgon ska han ha kalas för övriga familjemedlemmar.

Nu ska jag återgå til mitt kaffe en stund och läsa lite bloggar, missade en hel del i går kväll eftersom jag var så trött och hade inte ens igång datorn....


Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Grattis från lilla mig

Ha en fin kväll

kram

2010-02-26 @ 19:41:18
URL: http://www.metrobloggen.se/planket



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra