God Morgon

Tog mig lite sovmorgon men sen blev det stressigt en stund, Liam skulle nämligen följa med Johanna och lilla Gabriella till biblioteket. I dag hade de ngt de kallade Lördagsgodis

Lek och Låt

För hela familjen, ålder 3–7 år.
Bengt-Göte Bengtsson spelar, sjunger, trollar och trixar



Nästa vecka skulle det vara det här:

Nyfiken på experiment med Draken Berta
Vi får besök av Draken Berta som läser ur sin experimentbok och gör spännande och ofarliga vardagsexperiment med oss. Ålder 4–8 år.



Skulle tro att Liam vill gå dit då med, får påminna hans far om att det är :)

Så nu när Liam har kommit i väg har jag en lugn stund här innan dagen ska startas upp, måste ta hand om disken för sen kommer jag nog inte vara hemma så mycket idag. Just nu håller jag på att koka pasta, hade köttfärssås kvar sen i går och lite pasta men behöver lite mer så slänger jag ihop det till en gratäng sen så vi får ngt i oss innan det är dags för kalas.

Tycker ofta det är så när man ska ha kalas att den dagen blir det inte så bra ordning med mat utan mest massa onyttigheter. Men idag blir det ordning med detta :)

Dags att kolla pastan nu men jag önskar er alla en underbar lördag!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra