Hej alla snögubbar :)

Hur har ni det i snöyran?

Vi har vart ut en sväng och det var ju spännande :) Handlat lite så vi inte behöver ge oss ut mer idag, sen skulle Fredrik hämta lite saker hemma och att komma fram dit gick ju inget vidare. Vägen upp till Fredriks hus var inte plogat och det är kommunen som ska göra, vägen medanför var plogad men tydligen missa dom den andra vägen :( Så det var bara att ställa bilen och promenera upp...jippi ;)

Så idag bosätter vi oss hemma hos mig så hoppas vi att dom lyckats ploga vägen i morgon, fast när jag tittar ut nu så blir man ju lite smått orolig över hur det kommer se ut i morgon om det fortsätter snöa så här. Även om de plogar på vägarna så måste de ju göra sig av med snön ngn stans och just nu märker man att vägarna bara blir smalare och smalare.....

Nu ska jag iaf ge mig ut i snön för att röka :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra