Hjälp någon annan :)

God morgon

Vill börja dagen med att tacka Heyli för att hon kom på orsaken till det där med koder vid kommentaarslämning, så här skriver hon: är man inte inloggad på sin egen blogg då man kommenterar måste man fylla i sån där bokstäver, är man inloggad slipper man :)

Sen skulle jag bli glad om ni ville kika in på hennes blogg och kolla just det här inlägget, hon är med och tävlar där hon kan vinna en laptop och hennes motivering :

Jag tävlar endast om saker jag verkligen behöver eller vill ha och kommer använda om jag vinner. Jag behöver en bärbar dator! Orkar fan inte springa mellan olika rum längre för att först kolla en smyckesbeställning, sen gå till ett annat rum för att göra smycket, gå tillbaka för att kolla igen att jag verkligen stämplar in rätt ord (tvångstankar) sen gå tillbaka igen och fixa det. Vill sitta på samma ställe hela tiden! Och flytta den här datorn vägrar jag göra eftersom jag då blir så ensam i det rummet. Ingen musik, ingen pojkvän, ingenting. Sitter ju vid datorn större delen av min fritid så det skulle bli alldeles för ensamt!

Ni kan också hjälpa Heyli att vinna en laptop genom att rösta på henne här och här! Klicka bara på snäckskalet under bilden!"





Kommentarer
Postat av: Petra

Jag är inloggad hela tiden men får skriva koderna ändå....

2010-02-25 @ 06:46:56
URL: http://metrobloggen.se/hospetra
Postat av: Heyli

ååh va du är söt som hjälper mig!! och att du inte gör de för att få en länk, de gör mig ännu gladare :) men du får nog få stå ut med en länk ändå, för jag VILL hylla alla snälla bloggare som är så osjälviska och hjälpsamma! tusen tack till dig!!

2010-02-25 @ 13:37:07
URL: http://heyli.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra