Hjälp!!

Min vän säger att hon helt plötsligt måste skriva in en kod när hon ska lämna en kommentar på vissa bloggar, på sådana bloggar som ej har den funktionen i vanliga fall.

Jag sa då till henne att jag har iaf inte så....då får jag en kommentar av henne där hon säger att det har jag visst!

Har testat själv och jag kan kommentera som vanligt utan att skriva in ngn konstig kod, så nu skulle jag vilja att ni testar att lämna en kommentar och talar om ifall ni måste skriva in ngn kod.

Skulle bli väldigt tacksam om ni ville göra detta, det räcker med att ni skriver hej :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, önskar dig lycka till med dina studier. En fika någon dag kanske ? Ja man måste skriva kod.

2010-02-24 @ 19:19:03
Postat av: Kaffehörnan

Halloj

Jag testar att skriva

Jag får slå in kod för att komma till dig

2010-02-24 @ 20:42:41
URL: http://www.metrobloggen.se/planket



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra