Inga nyheter = Bra nyheter?

Hemkommen från jobbet och väntar nu på att hjärtat ska komma så jag får låna bilen....tack!!

Inga nyheter än ang farfar och det kan man ju se lite som positivt, för hade det blivit mycket sämre så hade vi ju hört ngt. Men nu har vi iaf bestämt oss för att åka in till sjukhuset, det är ju mycket svårare att få en uppfattning om hur läget är enbart genom information. Mycket lättare om man själv ser med egna ögon.

Det som man oroar sig mest för just nu är det med att han inte kan svälja, kommer det va bestående eller är det ngt tillfälligt??

Men det känns inte vidare kul nu att behöva ge sig ut på vägarna i detta vädret, gillar inte alls att köra då men man får ta det försiktigt...och även hoppas på att andra bilister gör likadant.

Nu lite kaffe under tiden som jag väntar.....


Kommentarer
Postat av: Jennie

hejsan :)

fiin blogg!!

hur är allt med dej?

kram

2010-02-03 @ 13:44:49
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Heyli

tack så mycket! :)

2010-02-04 @ 00:40:55
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

ja men eller hur jag hoppas verkligen hon tycker det är roligt med en sån där spontan present :) tack för din kommentar, så skönt när folk liksom bekräftar vad man hoppas på när man är osäker :)

2010-02-04 @ 01:39:03
URL: http://heyli.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra