Krånglar!

Har suttit här vid datan en bra stund nu och tömt hela mitt ordförråd på svordomar, det krånglar som fan för mig här på bloggen i kväll. Är det så för fler personer??

Men nu har jag iaf lyckats komma in på bloggen och hit så jag kan skriva, nu ska vi bara hoppas på att det kommer funka med att publicera sen med.

Dagen har rusat förbi för mig och den började inte bra, vaknade lite sent så det blev alldeles för stressig i morses och till råga på allt så hade jag en enorm mensvärk, ville egentligen bara dra täcket över huvudet och sova...

Men till jobbet kom jag och lönesamtalet med chefen klarade jag av galant, inga konstigheter och jag fick sagt det jag ville. Nu är det bara att vänta ett tag tills man får reda på hur lönen blir. (svar till Elinor: tror lönsamtalet brukar va tidigare men eftersom det är en ganska ny chef så kanske hon väntade för att hinna lära känna oss lite bättre)

Handledarträff...gick också jättebra. Kul att träffa min gamla lärare som jag hade på omvårdnadsprogrammet. En elev i fyra vckor ska jag ha, en tjej som går första terminen på omvårdnadsprogrammet på komvux. Hoppas hon kommer trivas hos oss :)

Sen hämta lilleman...det betyder kramkalas :) Mys...

Åhh...känner mig stressd när jag skriver nu....det har vart mycket idag känner jag, återkommer senare igen när jag varvat ner lite mer...


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra