Ledig dag

Enda lediga dagen denna veckan, då gäller det att ta vara på dagen.

I vanliga fall så hade jag säkert sovit en stund vid denna tiden, men i dag har jag vart duktig :)

Undra om jag fick energi av min lilla Liam idag som var så himla gullig i morses, jag låg kvar i sängen medans han gick ner och kollade på barnprogram. Sen kom sötnosen med två ostsmörgåsar till mig som han hade gjort alldeles själv...hehe, han ville ge mamma frukost på sängen. Det var verkligen en lycklig stund.....gissa om jag blev glad? :)

Efter det kom jag upp rätt lätt och sen har jag försökt få lite ordning i "datarummet" som Robin hade innan som nu ska bli mitt istället, nu börjar det bli lite ordning och det är bara datorn som ska på plats :) En stol behöver jag med....

Tvättstugan har hunnit få ett besök av mig med, och idag hade jag bara 2 maskiner tvätt...jippi! Väldigt skönt med tanke på att i vanliga fall tar det så lång tid mellan att jag tvättar så då brukar det bli nästan 6 maskiner :(

Det jag har kvar att göra på min "måste" lista idag är att dammsuga sen har jag fri tid :)

Kom på också att det är alla hjärtans dag på söndag...hmm. Vill ge mina barn ngt, inget märkvärdigt men ändå ngt men jag vet inte vad.... Och älsklingen....vad ska man hitta på till han?!

Ger ni ngt till era nära och kära på alla hjärtans dag? Vad i så fall?




Kommentarer
Postat av: Elinor-nossposs

DAvid ska få en alladin chokladhjärtanask av mig, och patrik lite gott i gulligt ihopaplock från lagerhaus. Har inga direkta pengar just nu, men kul att ge nåt litet ändå =) sen ska vi äta god mat med =)

2010-02-11 @ 17:29:42



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra