Lediga dagen....

Den bara försvann....

Farmor är bättre men det var tydligen en hjärtinfarkt, farfar hade tydligen fått en propp men de kan inte säga så mycket mer just nu. Men även han är piggare. Nu kan man andas ut lite....

Jag , Fredrik o Liam tog en tur ut i skogen...närmare bestämt Torestorp och besökte Fredriks mamma o fikade lite idag. Skönt att komma ut lite. Men innan det blev det en sväng till Jysk, där köpte jag en jätteskön filt på rea som jag tänkte Robin ska ha i sitt rum sen när vi fått i ordning där :)

Sen blev det matlagning, potatismos med fiskpinnar. Mätta och belåtna åkte vi med Fredrik till tatueraren :) Åhh...blir sååå avundsjuk...jag vill med!!! Ska bara vinna lite på lotto först ;)

Väntar nu på att kunna natta Liam men han kom på att han skulle på toa, och med tanke på att han tog med lite leksaker in där så kan jag nog lista ut att det tar sin lilla stund....

- Mamma....gör det ngt om det tar en stund?

Så sa han innan han gick in på toa...hehe. Men magen är viktig att sköta så det får väl ta den tid det tar ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra