Lunchträff

Hade totalt glömt bort idag att jag skulle i väg på lunch på marks gymnasieskola idag. Vi som varit handledare åt elever 2009 hade fått en inbjudan till lunch i restaurangen på skolan tillsammans med omvårdnadslärarna. Kom på detta strax efter jag kom till jobbet idag...

Det var iaf en trevlig lunch och mycket god mat (trots att jag fick avstå vissa saker att åta pga att det var för mycket laktos. Får skylla mig själv....jag hade glömt att säga till om detta och när jag väl kom på att maila frågan om man kunde få laktosfri mat så var det ju sportlov. Sånt som händer....

Förrutom detta lilla avbrott har dagen rullat på som vanligt på jobbet idag. Fick reda på att på måndag ska det va möta angående nya scheman....chefen vill komma fram till ngt nu så vi sen kan börja jobba med de nya schemana.

Måste säga att jag är lite smått nervös just nu, inte för att det ska bli nya schema för jag är väldigt positivt inställd till tvättstugeschema eller bokningschema som man också kan kalla det. Det underlättar för mig och jag kan vara med och påverka hur jag vill jobba. Men det är helgerna som bekymrar mig....

Just nu arbetar jag 4 helger av 10 och nu har det pratas om 6 veckors schema och 2 helger av 6...det låter bra, men då verkar det som att man ska jobba heldagar och NEJ! Men som sagt...ingenting är bestämt och det kan ju hända att det blir jättebra men just nu innan man vet så känns det lite oroväckande.

Har mycket olika tankar nu.....


Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Hej hopp

Lustigt de med tidningskungen, jag har ej fått min kod, bra att du fick din snabbt

Ha en fin kväll

kram

2010-02-25 @ 20:56:27
URL: http://www.metrobloggen.se/planket



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra