Min present

I går var det ju alla hjärtans dag och eftersom jag är chokladälskare så fick jag denna ljuvliga choklad av älsklingen



Inte nog med det.... en söt liten nalle med (mina favoritnallar)



Nallen sitter ju på en liten ask och jag förstod ju inte att jag skulle öppna den med...hehe



En underbar ring med ett hjärta på, och i hjärtat är det utskuret ett mindre hjärta. På det stora hjärtanet är det även graverat bokstäverna P och F. :)

Blev superglad....den är verkligen jättefin. Och det roligaste är att den är specialgjord av Ulf Ahlkvist här i kinna och Pauline har vart med och designat den :) (fast Fredrik visste precis hur han ville att den skulle va)  Stämplad med UFA så man kan se vem som gjort den.... tack hjärtat!

Och ett stort tack till Ulf och Pauline som gjort en så fin ring till mig!

Har försökt ta kort på ringen men det var svårt och jag tycker inte korten gör sig rättvisa men här kommer kort ändå....

   

Så...vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilken helt underbar alla hjärtans gåva - Den var verkligen jättefin men finast av allt var helt klart att din goding gjorde något så fint för dej!

2010-02-16 @ 08:08:47
URL: http://1ngela.wordpress.com
Postat av: Jane

Åhh, vilken fin ring! :)

2010-02-16 @ 09:29:24



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra