Onsdag morgon

God morgon allihopa

Idag är det onsdag och jag är ledig, men idag har jag ändå mycket på schemat. Halv tio ska Liam lämnas på dagis, sen ska jag till jobbet för att åka på studiebesök.

Ska åka till ett annat äldreboende i kommunen för att se hur de jobar med sina scheman, en variant av tvättstugeschema. Meningen är väl att vi ska ändra våra scheman längre fram och då blir det nog enligt tvättstugeschema. De var och kollade på detta på ett annat ställe förra veckan (när jag var sjuk) och där hade de "morotschema", vilket innebar att om cde gick in och jobbade extra på en helg så fick de dubbel tid i flex. Tex om de jobbade 6 timmar så fick de 12 timmar till flexen.Låter bra tycker jag :)

Förrutom detta studiebesök så ska jag på möte på Robins skola halv fyra, det har att göra med att han har börjat i en mindre klass så det är nog ngn uppföljning,

Under dagen bör jag även komma i gång med pluggandet eftersom jag ska skicka in endel uppgifter redan till nästa vecka.

Så idag blir det ingen vila :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra