Oroligt....

Det har väl inte undgått någon att höra om den 18-åriga kille som är försvunnen i varberg sen i torsdags?

När jag hörde om detta var min första tanke så fruktansvärt det måste vara för anhöriga, att gå omkring i en sådan ovisshet....

Man läser om såna här saker men man kan inte föreställa sig hur det skulle vara om man själv drabbades, men i kväll fick jag reda på att detta har hänt närmare mig än vad jag kunde tro...

Denna 18-åriga kille som är försvunnen är Liams tredjekusin , det är på hans pappas sida så det var därför som jag inte visste ngt innan nu.

Har endast träffat David som han heter 1 eller 2 gånger.

I kväll vill jag tända ett ljus för David och jag ber för att han ska återfinnas och komma hem till sin familj välbehållen!

I morgon kommer detta försvinnande att tas upp på efterlyst och jag hoppas att det kommer in några tips som kan hjälpa polisen i sökandet. En person kan inte försvinna spårlöst utan att ngn har sett ngt.....


Kommentarer
Postat av: Ingela

Det går inte att föreställs sej hur det skulle kännas om ens barn eller någon annan när o kär inte kom hem utan bara var försvunnen. Sänder en tanke till hans nära och kära.

kram

2010-02-10 @ 08:02:55
URL: http://1ngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra