Rast

Första delen av arbetspasset avklarat och är nu hemma på rast, 2,5 timme ledigt innan nästa pass börjar.

Lite vila har det blivit och nu har jag precis ätit en jättegod middag som hjärtat hade fixat. Väntar nu på att kaffet ska bli serverat :)

Känner att jag blev jätteslö nu efter maten så det känns lite tungt att veta att man ska tillbaks till jobbet igen :( Men jag lär somna gott i kväll iaf...

Nu ska jag passa på att kika on hos mina kära bloggvänner med en snabbis och se vad dom har för sig en lördag som denna....


Kommentarer
Postat av: Aurora

ta en snabbvila på maten. Ha det gott

2010-02-13 @ 15:53:40
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra