Roligare post

Mestadels så tycker jag det är räkningar eller reklam som dimper ner i brevlådan, men för att göra det lite roligare i brevlådan så kan man ju faktiskt prenumera på en tidning så man har ngt kul att se fram emot :)

Tidningskungen.se har jättemånga bra prenumerationserbjudanden, över 600 olika tidningar har de att välja på.

Hur ska jag kunna välja då.... finns flera olika som jag funderar på.

Tex. 7 nummer av hemmets journal för 98 kronor, i den kan jag ju läsa om olika reportage, lösa korsord och får recept. Bra kombination för mig :)

Solo, cosmopolitan , glamour är också bra tidningar. Eller varför inte en riktig skvallertidning som Hänt extra :)

Det finns så himla många tidningar att välja på som kan göra det roligare att kolla posten :)




Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra