Saknar dig....

23 februari

1 år och 10 månader har gått sen min lillebror gick bort, tänker på han dagligen och det är fortfarande svårt att förstå.

Saknaden och sorgen är stor men på något sätt har man lyckats få livet att fungera och gå vidare, även om jag önskar att jag kunde backa tiden och få min lillebror tillbaks eller åtminstone få se han en sista gång igen så kommer det aldrig att ske.

Jag vet att han är med mig och han finns runt omkring oss och framför allt så finns han alltid i mitt hjärta!

Vill ni tända ett ljus för Jimmy så klicka på bilden som finns i sidokolumnen här på bloggen.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Kan inte fatta att det redan gått nästan två år...

Kramar i massor till dej vännen!

2010-02-24 @ 08:04:28
URL: http://1ngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra