Studier

Jag har nu anmält mig på komvux till att läsa kursen Socialpsykiatri :)

Ska läsa den på distans vid sidan av jobbet, ser verkligen fram emot detta. Har ju tänkt att läsa ngt ett bra tag men inte fått tummen ur...men nu så...

Och det bästa av allt var att läraren som håller i denna kursen är samma lärare som jag läste socialt behandlingsarbete för, hon är en superbra lärare.

Den 22/2 ska jag på möte om detta och då får jag reda på mer hur kursen läggs upp.

Naturligtvis finns det bara ett enda betyg som eftersträvas för att jag ska bli nöjd, ett MVG är vad som ska matcha mina andra betyg sen ;) (man måste ha lite höga krav på sig själv i bland, särskilt när man vet att man klarar av det med lite vilja)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra