Tävling

Denna gången är jag med och tävlar hos Johanna - Sofia om en Goodiebag som är värd ca 4000 kronor :)

Det man kan vinna i Goodiebagen är:

Ett jättesnyggt halsband från Isch Design som skulle passa bra i min smyckes samling :)



Ett presentkort på SFQ (strumpor för qvinnor) värde 250 kronor

Lite "bra att ha" saker från amors pilar :)

Ett starter kit från ELF

En dagcreme från Caroma , dessa produkter är baserade på aromterapi.

Ett tandblekningset från EaseWhite

En canvastavla från önskefoto  där jag kan få min egna favoritbild på tavlan

Från hairiffic kan man vinna 2 hårvårdsprodukter. Bumpits för att få volym på frisyren och combs som är ett annorlunda hårspänne



Hos Min musli kan man vinna ett presentkort på 150 kronor, hur bra är inte det att kunna komponera sin egna musli med just det som man själv gillar :)

Ett tigerbalsam från SunnyCoco, detta pris delas även ut som tröstpris till 19 st personer :)

Och sen ännu ett halsband :) Denna gången ett unikt halsband från ILovePlexi



Från Wellnessproducts kan man vinna Swissdepil hårbortagning

Från Styleimport kan man vinna ett tandblekningskit och en USB-kortläsare

2 st vårfrächa kökshandukar från A&I Design

Mer halsband att vinna...det gillar jag :) Denna gången ett halsband från Lindas Smycken, man kan även vinna ett halsband från Marmalaid

Ett armband från KnutstamDesign



Slutligen kan man vinna ett presentkort hos Tedags som är värt 250 kronor

Håll nu tummarna för mig allihopa om att jag vinner dena fina Goodiebag :)

Den 12 mars dras vinnaren i denna tävling


Kommentarer
Postat av: lilla my

Tummarna är hållna det var ingen dålig bag.Kram och ha en bra dag.

2010-02-23 @ 11:33:38
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu
Postat av: anapanda

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg som håller på tills på onsdag och jag har just bestämt att om jag klår gårdagens besökar-antal så kommer jag inte bara utse EN vinnare, utan TVÅ! Klicka dig in på bloggen för mer information och för att delta i tävlingen :)

Ha en bra dag! ♥

2010-02-23 @ 13:56:08
URL: http://anapanda.webblogg.se/
Postat av: Julia - namnsmycken

Fina smycken! Jag gör också egna smycken, ta en titt om du vill :)

2010-02-23 @ 18:12:54
URL: http://juliaberg.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra