Tick tack, tick tack....

Klockan tickar på som bara den märker jag och även om jag hunnit med mycket idag så har jag inte hunnit med ngn vila som jag anser är ganska viktig för mig, hjärtat har jag jämte mig nu och för en stund så trodde jag att han slumrade till lite...hmm...blir lite avundsjuk. Men inte kan jag blunda nu när jag haft fullt upp med att besöka mina bloggvänner. Har också kollat hallands nyheter och pratat med exet för att kolla om det är några nyheter om Davids försvinnande i Varberg. Tyvärr så är det inget nytt på den fronten, bara att fortsätta att be och hoppas på att han återfinns snart.

Snart dags att ordna med kvällsmat och idag blir det tunnbrödsrulle med skinksöra och lite sallad till.. ska bli gott och jag är redigt hungrig redan nu...

Tror jag ska kila ner till köket nu med en gång :)


Kommentarer
Postat av: Aurora

Här blir det ett varmt bad om en stund . Ska bara........... , Kram

2010-02-11 @ 19:08:22
URL: http://www.metrobloggen.se/oro
Postat av: lilla my

Tittar in och önskar dig en bra fredag.Kram

2010-02-12 @ 10:23:22
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra