Tidningskungen

Brukar ni köpa någon veckotidning i affären eller prenumerar ni på någon?

Jag brukar köpa tidningar i affären men att prenumera är faktiskt både billigare och mer praktiskt :)

Satt och kollade på Tidningskungen där de hade ett jättestort utbud av tidningar, och något jag tycker va bra är att man kan på de flesta välja att bara prenumera på ett fåtal nummer....det kan ju vara bra om man är osäker på om man kommer att gilla tidningen.

Men det svåra är ju att välja bara en tidning som man vill ha hem i brevlådan :)

Funderar på en vanlig veckotidning som Hemmets Journal kanske...den innehåller lite allt möjligt så det är bra, vill gärna ha korsord i tidningen...och gärna lite recept :)

Har ni förslag på någon tidning som ni tycker är bra?

Kika in på Tidningskungen om ni vill se ett brett utbud av tidningar!




Kommentarer
Postat av: lilla my

Ja det finns en hel del men jag brukar köra på Topphälsa/ solo/Amelia och en del andra.Kram du hittar nog något bra.

2010-02-16 @ 12:48:34
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra