Upptining

Usch vad kallt det är idag, tog mig ut till bilen och sen hem till Fredrik där han fick ställa sig och skotta med en gång så att vi kunder parkera. Men innan det var dags att gå in så upptäcke jag att jag åkt ifrån mina cigaretter....oj oj....bråttom att åka o köpa nya ;)

När vi väl var hemma igen så var både tår och fingrar förfrysta så just nu försöker jag tina upp dom. Vill inte alls ge mig ut mer idag, och jag hatar denna kyla!

Tror jag ska kolla lite vårnytt på nätet nu istället och drömma mig bort :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra