Vårnytt

Efter vintern kommer ju våren och idag har både jag och Fredrik fått köpt tyg till nya härliga vårgardiner till köket och dukat till köksbordet. Egentligen var det Fredrik som skulle handla men vi blev tvugna att köpa extra tyg för att det skulle stämma med måttet så nu kommer det bli över så det även räcker till mitt köksfönster...hihi..perfekt. Och dukarna var det 50% rabatt på...perfekt!

En liten bild på tyget och den lila duken som ska pryda bordet



Fick även köpt en liten aromlampa



Nu ska bara gardinerna bli sydda med men det överlämnar jag åt svärmor ;) Hihi...så i veckan får vi färdigsydda gardiner, även Liam eftersom vi redan lämnat tyg till nya gardiner till han och måtten lämnade vi idag :)

Och om ni undrar så kan jag faktiskt sy gardiner men det blir allt annat än rakt...hehe, kan lova er att min vän Petra kan intyga detta och dessutom så tror jag att jag körde sönder 3 nålar på hennes symaskin sist jag skulle sy gardiner. Det slutade även med att en av längderna var ett antal cm kortare än de andra två :( Så jag kör på det säkra kortet hädanefter....låter ngn annan sy mina gardiner :)


Kommentarer
Postat av: lilla my

Kanon fina färger nu till våren om den nu kommer?Kram

2010-02-21 @ 11:38:32
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra