1 timme tidigare





Idag ställde jag klockan så jag skulle komma upp i tid och det gick ganska bra, värre va det att få upp barnen. Liam fick jag upp 10.20 ungefär och Robin ligger fortfarande i sängen men han är vaken iaf. På måndag börjar skolan igen och så blir det nog väldigt jobbigt för han.

Nu hör jag ngt från övervåningen...tror nog en trött tonåring kommer snart :)

Planerna idag är jobb igen och återigen så arbetar jag kväll men börjar redan 13 idag....det är en riktigt trist tur :(

Dags att göra mannagrynsgröt...hehe...Robin vill ha det varje morgon nuförtiden, tråkigt att göra men tycker det är bra att Robin äter ordentligt så det e bara att ställa sig vid spisen :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra