2 Januari

God Morgon...eller ska man säga God Middag kanske?

Fmiljen Karlsson vaknade för typ 15 minuter sen...oops :S

Idag är det inplanerat med ett besök till IKEA, så kanske det hade vart lite smartare om man gått upp lite tidigare. Men man kan säga att det blev lite sent igår...Liam hade svårt att somna och sen hade jag bestämt mig för en filmkväll så klockan var redan mycket innan jag väl började kolla film.

Och för en gång skull så valde Robin att göra mig sällskap, det va mysigt för det händer typ aldrig att han vill kolla film eller umgås med sin mamma ;) Sen blev det väldigt dumt... Efter filmen gick Robin och la sig och meningen va att jag också skulle lagt mig men av ngn konstig anledning blev jag kvar vid tv:n och helt plötsligt så var jag helt inne i en film som jag kollade klart på....vågade knappt kolla på klockan sen men jag kan meddela att det var tidig morgon när jag kom i säng (hoppas inte Fredrik läser detta nu...hehe)

Så nu blir det att sätta fart så vi kan komma i väg till IKEA...ska bli kul även om jag inte ska ha ngt särskilt...drömma sig bort kan man alltod göra ändå :)


Kommentarer
Postat av: Aurora

Morn. Det är lätt att fastna när det är spännande. Kram

2010-01-02 @ 12:27:46
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra