Dagen efter mat....

Då tänker många pizza eller kanske hamburgare.... men inte jag! Jag vill ha hemmalagad mat... så strax blir det att åka till affären. Så tyvärr måste jag resa mig ur sängen vilket jag inte gjort så mycket idag förrutom när jag vart ute o rökat :(

Har också insett att de flesta som va med i går vart dåliga idag, förrutom "M" som va ganska pigg. Men en annan "M" va desto sämre och såg inte så kul ut idag...stackarn hade stått på huvudet i går och slagit i ansiktet... Robin har vart hos hennes son i natt så jag kan ju meddela att de undrar vad vi gjort igår egentligen...hehe

Åter till maten, tyvärr så räcker det inte med att åka till affären, måste ju komma på vad man ska handla med och det är inte lätt för jag vet inte vad jag vill ha...det enda jag vet är att jag i smyg planerar att överlåta matlagningen till Fredrik :) Det blir som ett straff för att han vart så bakis idag...hehe :) ( detta gör jag naturligtvis för eran skull så jag hinner blogga och kanske t.o.m lägga upp lite bilder )

Vad ska det bli för mat nu då...potatisgratäng eller klyftpotatis med grönsaker....och ngt kött till...hmm...

Sen måste jag ju ha chips i kväll med...har två filmer som väntar...

Så nu vet ni att min kväll kommer bli lat och antagligen kommer jag äta för mycket och va onyttig som tusan. Då kommer jag känna mig lika oattraktiv som Fredrik nyss uttryckte att han kände sig ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra