Dags för att leka

Idag har Fredrik kommir på den briljanta idén att vi ska åka till Göteborg och besöka Lek & Buslandet :)

Så jag antar att det är dags att dra på sig lekkläderna och plocka fram barnasinnet för idag ska det klättras och åka rutchkana...hmm...det sistnämnda kanske jag hoppar över...iaf den den jättehemska rutchkanan som Liam lura upp mig på sist och som gav mig brännskador på armen :(

Kameran följer naturligtvis med :)

Medans vi är där och roar oss så ska Robin ha kompis här hemma och roa sig med att Lana, så ikväll blir det antagligen inte en lugn stund här eftersom Liam har tjatat om att han också ska lana med Robin ngn gång. Antar att min dator får lånas ut en stund till lilleman ikväll så han får va med de stora killarna :)

Dags att hälla i sig kaffet och sen ta en tur med dammsugaren här hemma innan det e dags att försöka komma i väg, jag är verkligen inte snabb på förmiddagen...ska bara...hehe



Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: lilla my

Låter ju kanon,själv blir jag som barn på nytt när man besöker lekhusen.Kram och passa på att leka av dig nu=)

2010-01-16 @ 12:41:27
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra