Dåligt med uppdateringar...

Idag har jag helt enkelt inte hunnit med bloggen alls, dagen på jobbet sprang i väg som vanligt och jag va lika trött idag när jag kom hem. la mig faktiskt och vilade en stund men fick gå upp igen då jag nästan förfrusit båda tår och händer :(

En stel och öm nacke har kommit smygandes idag med så Fredrik fick direkt efter jobbet försöka massera lite för att försöka mjuka upp muskeln lite, men jag tror nog det får bli lite mer massage sen för annars blir det inte kul att jobba i morgon. kom faktsikt att tänka på en person nu som brukade komma till min gamla avd. och hjälpa till ibland som brukar hjälpa mig med massage på nacken när jag e dålig...får nog kolla om hon kommer dit i morgon :)

Annars har det inte hänt så mycket idag mer än att jag håller på att tvättar just nu...har tvätt till förbannelse :(

Nu kom hjärtat....dags att fjäska så min onda nacke får lite massage, ska se om jag inte kan få hjärtat att ta ett kort med för det brukar synas ganska tydligt var jag är spänd. Återkommer sen.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra