Fredag

God morgon allesammans ute i kylan!

Hujeda mig va kallt det är idag..... så en påminnelse till er alla...


Har man ingen mössa så blir man förkyld.
Är man förkyld så blir man troligen hes.
Är man hes så måste man viska.
Den som viskar han ljuger.
Ljuger man så åker man i fängelse.
Åker man i fängelse börjar man troligen knarka.
Knarkar man så dör man!
SÅ GLÖM FÖR HELVETE INTE MÖSSAN!


Nu hoppas jag ni alla tar på er ordentligt idag!

Sitter med mitt underbara värmande morgonkaffe, har läst bloggar, kollat facebook, nyheter mm. Nu är det nog dags att ta på sig innan Nine kommer. Nu är det snart dags för operation sätta i löshår....nu hoppas vi att detta blir bra, och framförallt att färgen stämmer bra och att längden blir bra utan att vi ska behöva klippa...fast jag misstänker att det kommer va för långt. ( eller så kommer det bara kännas så pga ovana)

Klockan 14 är det dags för jobbet och efter jobbet blir det partaj...ska bli skitkul för det va ett tag sen jag va ute nu. Blir lite stressigt bara, blir hem snabbt efter jobbet för att byta om, sen ska jag hämta upp Karin som ska följa med oss ut ikväll :) sen blir det hem till Fredrik där vinet står på kylning :)

Måste förbereda allt nu på dagen så jag inte står i kväll o river ut halva garderoben ;)

Ska försöka ta lite kort när vi sätter i löshåret och hinner jag så lägger jag i bilder innan jobbet.

Vad ska ni andra hitta på ikväll och i helgen?


Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas ni får kul....

2010-01-08 @ 16:21:08
URL: http://metrobloggen.se/Hospetra



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra