God Morgon

Lördag morgon och huvudvärk, nästan så man skulle kunna tro att jag har vart på krogen igår men det har jag inte. I går va det en lugn kväll hemma med Fredrik och barnen, eller så lugn den kan va med tre barn varav en var på ett bedrövligt humör...

Gjorde tacotårta och det va första gången för Fredrik och hans barn att äta detta men det gick hem :)



Mamma börjar bli bortskämd med för även denna gången gick jag sen över med en bit till henne eftersom det blev över :)

Gjorde mig till och fixade efterrätt sen med, men detta var första gången för mig med att äta men gott va det :)



Skulle provat en smaksatt latte igår med men det glömde jag av :(

Fredrik hade vart så gullig och köpt smaktillsatser till mig i går....



Nine: Det är bara att komma över om du vill smaka ;)

Sen vet jag inte vad jag hade gjort för att förtjäna detta.....

 

Kärlek


Kommentarer
Postat av: lilla my

Åh du verkar ha hittat en riktig guldklimp min vän.Kram och ha en bra helg.

2010-01-16 @ 11:41:06
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra