God Morgon

TGIF!!

Ett härligt uttryck som jag tagit efter från Mira :)

Och visst är fredagar underbara?!

Ett extra plus i kanten är min ledighet idag, skulle jobbat kvällen men den har jag bytt bort. Har ju Liam hemma i helgen och ska jobba hela dagen i morgon och halva söndagen. Förlorar alldeles för mycet tid med han så idag ska vi ta vara på dagen.

Inga planer står på schemat än, har ni några förslag?

Måste nog ta mig in till kinna så jag får köpt en present till lilla Gabriella som fyller år, Liam ska på kalas där på lördag.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra