Hemma efter en trevlig kväll

Så var man hemkommen igen efter en trevlig kväll med Jessica och Dan, det bjöds på jättegod mat (thaigryta) och så spelade vi spel :) Kampen mellan man och kvinna spelades och naturligtvis vann jag och Jessica :) Och då måste jag även tillägga att frågorna som vi tjejer fick var betydligt svårare än de killarna fick :)

Men som vanligt går tiden fort när man har trevligt och vi fick bege oss hemåt...annars hade vi säkert suttit där än med spelet ;)

Just nu borde det väl egentligen vara läggdags men Robin o Max sitter o lanar och jag har sagt att de får göra det till 2 så för att vara säker på att de kommer isäng sen så håler jag mig uppe en stund till. Så nu ska jag kolla gina tricot´s hemsida en stund :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra