Hungrig...

Fattar inte varför man alltid ska vänta för länge innan man börjar med maten...jag är hungrig nu och vill ha mat nu!!

Men det blir att vänta en stund till, vi valde att göra det enkelt idag så det blir pommes med kött och ngn sås till, det vet jag att killarna (Robin med kompisen Samuel ) äter med. Frågan är nu då när de har tänkt att dyka upp...de är på fritidsgården.

När vi va o handlade innan sprang jag på min kusin som jag inte pratat med på evigheter, lite kul med nya uppdateringar och jag visste redan att dom köpt hus men en rolig nyhet va att hon även ska få en liten bebis till sommaren :) Så ett stort grattis till M och A.

Oopps...dags att kolla maten ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra