Lite besök...

Nu är det inte jag som har besök utan stora sonen, han o Samuel har bjudit hit 2 tjejer :) Det hör till ovanligheten kan jag lova, i vanliga fall har inte Robin velat ta hem tjejer för han är rädd att jag skulle göra bort han...haha. Men jag kan faktiskt lva att jag skulle aldrig göra ngt för att genera han...men det e klart, allt jag gör skulle väl va pinsamt i hans ögon :)

Nu har ju tur iaf eftersom jag bara är hemma en snabbis innan jag ska iväg igen, då blir det middag och sen kalas innan jobbet. Dagarna bara försvinner....

I morgon är det iaf en ledig dag och då tänkte jag passa på att städa medans Liam tycker det ska bli stor röj i hans rum... får väl se vad som hinns med.

Passar på att önska er alla en jättehärlig söndag nu så återkommer jag i kväll igen!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra