Lite gott och blandat...

Saknat mig??

Har inte haft på datorn innan nu ikväll, orsaken till detta är ju naturligtvis att jag har jobbat och har fått gå omkring inomhus enda dagen som vart riktigt fin och behaglig på länge...typiskt!

Efter jobbet kom Fredriks mamma på besök så nu fick hon se hur lilla jag bor :) Sen drog jag med Fredrik till skoaffären men det enda intressanta jag hittade där va Jessica som oxå tagit sig en tur dit :) Sen blen det shopping, och nu skulle jag minsann passa på att handla, glömde dock av att min frys är ju inte så stor så nu kan jag lova er att jag får inte ner ngt mer alls så nu påbörjas frystömning när det gäller matlagning här hemma!

Bästa hjärtat har idag fixat så jag nu har tv i sovrummet :) Har visserligen haft det innan med men då fungerade det inte att kolla på några kanaler...hehe, så kan det gå om man heter Petra och försöker va duktig :) Nu har vi iaf riktiga uttag för tv i alla sovrum på övervåningen...jippi!!

Vad har hänt mer idag då??

På jobbet händer mycket spännande men inget jag kan skriva om här, men jag kan ju säga så mycket som att man ska inte kasta sten i glashus :)

Fast ngt kul är att vi ska antagligen få "tvättstugeschema" på jobbet lite längre fram och tydligen ska det va en liten grupp som ska va med o jobba fram detta eller nåt (har inte riktigt fattat än) Men jag är iaf en av dom så nästa månad ska vi på studiebesök på ett boende där de använder sig av ett sånt schema så vi får ta del av det....ska bli kul :)

Frågade chefen idag faktiskt om det inte är några utbildningar på gång, känner att jag stampar på samma ställe och måste göra ngt mer. Och framförallt så måste hjärnan få arbeta lite :) Men tyvärr...inga utbildningar på gång men hon lova att säga till om hon fick höra ngt.

Inte bra att ha vart borta från datorn (bloggen) hela dagen märker jag...babbel...babbel...

Älsklingen väntar nog på att jag ska bli klar nu så vi kan börja kolla på film. Idag ska han få se en film som jag inte tror han själv skulle valt att se men den är mycket sevärd.

En sång för Martin



Har ni sett den??


Kommentarer
Postat av: Elinor- nossposslinor- nossposs- Grannen

Tvättstugeschema hade vi ett tag på sexan när jag jobbade där på rönnäng. funkade rätt bra faktiskt!

Skulle kommentera inlägget om kurserna med, men de gick inte.

Alternativ medicin finns iaf på distans. Ska du läsa den så har jag en helt ny bok här hemma som du kan få köpa mycket billigt, om de inte bytt bok då vill säga. jag har endast öppnat den ett fåtal gånger. (bytte kursen till en annan) Geriatrik ska med gå läsa på distans, fast hon skulle göra om den till de bättre. de andra vet jag inte... kram

2010-01-30 @ 07:50:42



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra