Lite teknik till hemmet

Äntligen har ledigheten börjat :)

Efter jobbet la jag mig och vila en stund och jag kan ju meddela att de inte gjort ngt åt värmen här idag fast det är nog ngn grad varmare än i går. Men det blir ändå att tända massa ljus i kväll.

Och nu kan jag kolla temperaturerna nogrannare då älsklingen odnat lite tekniska leksaker till mig :) Undra om han eller jag är gladast ;)

Hem kom han iaf med nya termometrar, digitala och en placeras på övervåningen och en på undervåningen. Sen fanns det en mottagare som placeras ute som överför utetemp. till dosorna inne så jag kan se både inne och ute temp. Himla fiffigt :)



Hjärtat försöker få lite vila nu men jag tror nog att det e dags att bege sig till affären så vi kan laga lite mat sen, frågan är ju då vad man ska äta för gott i kväll?

Vad ska ni äta för gott?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra