Lurad??

Har haft en fundering ett tag nu gällande kött som jag köpt.

Brukar ofta köpa tunna benfria kotlettskivor, de ligger packeterade ca 10-12 skivor.

Har vid två tillfällen nu på senaste tiden upplevt det som att köttet vart halvfryst....tänkte först att dom måste ha alldeles för kallt i kyldisken och att det va därför men när jag tänkt på det ett tag så tror jag inte det.

Det är i mitten av köttet där köttet ligger emot varandra som mest som det var halvfryst, så där lite isigt...

Kan det va så att kylarna kan ha vart för kalla eller tror ni det beror på att det har varit fryst?

Om det är så att det vart fryst innan måste väl butiken upplysa om detta?? För i bland händer det att jag köper hem kött som jag lägger i frysen och man ska ju inte frysa om kött om det varit fryst tidigare och sen upptinat....

Näsat gång jag besöker den butiken ska jag iaf kolla köttet noggrannt och sen ska jag ifrågasätta detta, för som det är nu så känner jag mig faktiskt lite lurad...

Har ni vart med om detta??

PS: kan också tala om att det är INTE i ngn Ica butik som jag vart med om detta i :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra