Nu är den borta....

Liams fula tand är nu borta!!

Han hade vart jätteduktig idag och jag är såååå stolt över han. Hoppas nu att det inte blir några mer tandutdragningar för han och att den nya tanden som ska komma inte är skadad.



Fredagen är här och ledigheten, ikväll blir det mys med Fredrik och alla barn. Och ikväll ska jag bjuda på tacotårta :)

Men innan det är dags att sätta igång med allt så blir det en stunds vila, lite trött nu efter en hektisk dag på jobbet.

Vad ska alla mina kära bloggvänner hitta på i helgen då?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra