Övervåld....

Skrev ju ett inlägg om övervåld som ni kan läsa lite längre ner, fick en kommentar på detta som jag gärna delar med mig av till mina kära läsare. Jag har inget att dölja men som vanligt när ngn skriver en mindre positiv kommentar så vågar de inte stå för vem de är utan måste vara anonyma....

Kommentar: Säger tjejen som knullat kommunens genom tiderna värsta våldsverkae

Visst va det en mogen kommentar?

Vad säger jag nu då om detta?

Tänker inte förneka, visst är det så att ett av mina ex faktiskt kanske är kommunens genom tiderna värsta våldsverkare, men jag vill då påpeka att jag aldrig försvarat ngn han gjort. Sen vet jag inte vad det har med mitt inlägg om övervåd av vakter och poliser att göra?

Jag är total motståndare mot all våld och jag avskyr det!

Är det ngn mer som har åsikter om att jag en gång vart tillsammans med en våldsverkare fast jag själv tar avstånd mot våld så är ni välkomna att kommentera, men att vara anonym och inte våga stå för vad man skriver är bara barnsligt och fegt! Kan ju undra varför personen i fråga valt att va anonym....

Jag är en människa av kött och blod och jag har känslor precis som alla andra!


Kommentarer
Postat av: lilla my

Ja det är väldigt omoget att inte våga visa vem man är.Kram vännen och ha en bra dag.

2010-01-10 @ 14:21:07
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu
Postat av: Nathy DeMecho

Vad är det för patetisk jävla människa? Usch.. dags för personen att växa upp kanske..?

2010-01-10 @ 14:51:55
URL: http://nathydemecho.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra