Redo!

Sängarna är bäddade, barnen har fått frukost och jag har fått på mig kläder :) *Ler nöjt*

Dags att bege sig ut i kylan, först ett stopp på Kapp Ahl för att finna en present till sötaste Gabriella och sen ner till hjärtat innan det är dags att jobba! (ser fram emot jobbet extra mycket idag....ska ju jobba med f.d arbetskamrat....gulliga T)

Vill avsluta detta inlägg med att skicka en stor stor kram till Jessicas son Cevin som brutit nyckelbenet...aj aj. Hoppas att den värsta smärtan är borta snart!!


Kommentarer
Postat av: lilla my

Önskar dig en trevlig lördag.Kram

2010-01-30 @ 15:37:24
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu
Postat av: Heyli

tack så jättejättemycket för kommentaren om min nya blogg! :) jag funderar faktiskt på att försöka skapa nån slags bildlänk men jag har bara inte kommit mig för än.. men snart så hoppas jag :)

2010-01-30 @ 21:35:15
URL: http://heyli.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra