Sjuk!?

Idag är det hemmadag, skulle jobbat men sent i går kom ett illamående över mig som gjorde mig helt säker på att det var magsjuka på gång och jag var helt övertygad om att jag skulle behöva gå upp i natt men så blev det inte, men illamåendet fanns kvar i morse. Så för att vara på det säkra så valde jag att stanna hemma för att inte riskera att smitta på jobbet. Det går nämligen endel magsjuka nu. Hur jag gör i morgon får jag se....

Nu ska jag iaf bara ta det lugnt och vila, kanske borde äta lite med.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra