Slut på vilan...

Har verkligen inte gjort ngt vettigt alls idag, precis som det brukar va alltså när jag är hemma själv. Kom på nyss att jag kanske borde äta ngt så det är vad jag gör nu (samtidigt som jag bloggar), sen blir det att hämta lilleman.

Var lite sugen på att gå in till kinna sen o ta en fika men det är så förbannat kallt ute så jag vet inte riktigt.... Borde vart ledig i går istället :( Men jag ska inte klaga, även om det är kallt så lyser solen och det gör ju att man iaf blir lite piggare.

Vad hittar ni anddra på idag?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra