Söndag och ledig dag

Så har sista lediga dagen startat och på scemat står en tripp till Borås, bara skönt att komma i väg en stund och gå o kikka lite i affärer och drömma sig bort ;)

Har jag tur kanske det finns lite rea kvar så man kan göra lite fynd till lilleman, tycker jämt man handlar till han men han är ju den i familjen som växer hela tiden nu och sliter ut kläder. Sen är han ganska bestämd med vad han vill ha, när det gäller byxor ska det va jeans och sen vill han alltid ha t-shirt och gärna collagejacka över. Absolut inte vanlig långärmad tröja och strumpor skulle han nog gå utan året runt om han fick.

Kortärmad skjorta är ngt som blivit populärt med och väst är ett favoritplagg just nu :)

Favoritplagg för mig just nu är nog tights med en go längre tröja/tunika och det har jag sett att dom har massa på Gina Tricot nu till bra pris :) Lite exempel på vad jag skulle vilja ha därifrån....



Dessa plagg är endast några som gärna hade fått ta en plats i min garderob :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra