Studier

Har nu fått iväg ett mail till min gamla lärare från komvux, så nu är det bara att hålla tummarna för att de ska kunna erbjuda mig ngn kurs på distans.

Kurserna som jag efterfrågade var socialpsykiatri, alternativ medicin och Lindrande vård.

Efter dom så finns det bara ett fåtal kurser kvar på hela omvårdnadsprogrammet som jag inte har, det är sjukvård (kan nog inte läsa den på distans för det krävs nog praktik i det ämnet med), Geriatrik, Hemsjukvård, Folkhälsokunskap.

Men tre av de ovanstående kurserna skulle jag ju kunna fixa med så man vet ju aldrig ;)

Men först måste jag se till att få börja med en kurs :)

Man kan aldrig få för mycket utbildningar ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra