Systemkamera??

Har ju fått låna en digital systemkamera för att se vad vi tycker....ev. köpa... men det har bara krånglat, kanske inte är meningen att vi ska ha en systemkamera...

Först så hade vi ingen batteriladdare, när vi väl fick den så var batteriet helt jävla kass så Fredrik fick införskaffa ett nytt. Sen så funka det..., och mitt objektiv till min gamla systemkamera passa till den digitala utan några problem....det va positivt!

Sen kommer problem igen, nu kan vi inte lägga in korten i datorn!!!

Drivrutiner fatts och det försökte Fredrik lösa i går men det fortsatte krångla, så kanske idag....

Får vi ordning på allt så lovar jag att ni kommer få se massa onödiga kort sen...hehe


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra