Trött Petra och glad Robin

Idag kom äntligen Robins jeans som han fått vänta på ( fick ju beställa nya eftersom de han fick i julklapp var för små )



Så om någon är intresserad så har jag ett par sådan Evisu jeans som på bilden till salu i stl.32

När det gäller mig själv så är jag också glad men mest trött idag, har vart mycket på jobbet och skulle slutat halv fyra men va nog inte därifrån innan kvart över. Nåja...jag kompenserade väl morgonen kan man säga eftersom jag försov mig....dom ringde och väckte mig :(

Väntar nu på att Fredrik ska komma sen blir det lite handling...kanske en sväng till Mira "tokmorsan" med.

Nu: Kaffe och en cig :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra