Trötthetsyndrom

Förstår inte hur man kan bli så trött som jag vart idag av att inte göra ngt alls?

Visst har jag jobbat (eller vad man nu ska kalla det ), 2 timmar va jag på jobbet sen tillbringade jag resten av dagen inne på Borås lasarett med en vårdtagare, och som vanligt när man är där så består 90 % av tiden av väntan och ännu mer väntan. Ett tag önskade jag att jag hade en brits att lägga mig på med ;)

Var hemma lagom till att jag skulle hämta Liam på dais och sen blev det soffläge med en filt om mig och massa tända ljus eftersom jag håller på att förfrysa här hemma. Liam blev glad både över kläderna och filmerna så idag kollade vi på Rädda Willy 2.

Till kvällsmat fick det bli varm choklad och smörgås, värmande dryck behövdes verkligen.

Förrutom detta så har inte många knop gjorts och sängen står redo känner jag, dags att dra på sig pyjamas och raggsockar så jag inte förfryser tills i morgon bitti!

Hoppas verkligen jag har mer energi i morgon!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra