Allt på en gång.....

Mamma ska ha hjälp, telefonen ringer och jag är mer eller mindra otrevlig i telefonen för att jag känner mig stressad... telefonen ringer igen....HINNER INTE!

Får sen ett sms av vännen som ringde först, ursäktar sig lite och hoppas det inte va henne jag va sur på....

Fy vad dåligt samvete jag fick :(

Ringer upp den andra personen som ringt och får berättat att jag inte kan följa med dom ut nästa helg (berättar mer om det längre fram)

Messar vän nr 1 och ber om ursäkt för mitt bemötande i luren och lovar att ringa upp i morgon.

Mamma gav upp med min hjälp och gick.....

Så kan det gå när det händer för mycket på en gång för mig.


Kommentarer
Postat av: Aurora

det är inte lätt att vara alla till lags. Kram

2010-07-22 @ 20:51:08
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra